كدخبر: 11332 بدون دیدگاه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خبر داد: حضور یک بانوی مازندرانی در میان بیست زن کارآفرین برتر کشوری

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، خبر داد:  حضور یک بانوی مازندرانی در میان بیست زن کارآفرین برتر کشوری

همزمان با برگزاری مراسم ملی و تجلیل از بانوان کارآفرین برتر کشوری که با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، لوح سپاس استاندار مازندران را به فرزانه یگانه راد که از منتخبان این طرح ملی بود، اهداء کرد. ‎ سمیه قاسمی […]

همزمان با برگزاری مراسم ملی و تجلیل از بانوان کارآفرین برتر کشوری که با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، لوح سپاس استاندار مازندران را به فرزانه یگانه راد که از منتخبان این طرح ملی بود، اهداء کرد. ‎

سمیه قاسمی طوسی با اشاره به طرح تجلیل از بیست بانوی برتر کشوری که در مراسمی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان انجام شد، گفت:  یکی از این زنان شایسته، فرزانه یگانه راد از شهرستان نوشهر بود که لوح سپاس استاندار مازندران نیز به این بانوی کارآفرین برتر اعطا شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در همین زمینه توضیح داد: هدایت زنان به اقتصاد و تربیت زنان کارآفرین یکی از الزامات امروز است و همین موجب شد در سالیان اخیر  طرح انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر کشور توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد که در پنجمین دوره این طرح، ۲۰ تَن ازجمله یک مازندرانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت: همزمان با این تجلیل که از طریق ویدئوکنفرانس و طی یک مراسم ملی صورت گرفت، لوح سپاس استاندار مازندران نیز به فرزانه یگانه راد تقدیم شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین از نگاه حمایتگر استاندار قدردانی کرد و گفت: تقویت اقتصاد زن پایه، حمایت از بانوان فعال در مشاغل خانگی و کارآفرینی از برنامه های اولویت دار استانداری مازندران است و در این بستر اقدامات مفید و موثری اعم از انعقاد تفاهم نامه با برخی دستگاه ها و بانک ها و حمایت از سمن های تخصصی حوزه زنان و اجرای دوره های  آموزشی و توانمندسازی زنان بخشی از این برنامه ها بود.

سمیه قاسمی طوسی همچنین گفت: اجرای چنین طرح هایی هم در سطح ملی و هم درسطح استانی موجبات تشویق بانوان را به کارآفرینی و فعالیت اقتصادی مهیا خواهد کرد ضمن اینکه بانوان شاخص و الگو در این بخش را به جامعه معرفی می کند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳