كدخبر: 11275 بدون دیدگاه

❇️همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

تاریخ انتشار : در ساعت:
❇️همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما: ❇️با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدی امام جمعه نور،دکتر شادمان فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی پروژه های شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید. ❇️امام جمعه شهرستان نور: وحدت و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی رمز موفقیت […]

به گزارش قلم ما:

❇️با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا احمدی امام جمعه نور،دکتر شادمان فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی پروژه های شهرداری رویان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

❇️امام جمعه شهرستان نور:
وحدت و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی رمز موفقیت شهر رویان است

ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ضمن تشکر و قدر دانی از همت و تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان در به سرانجام رساندن پروژه های شهر اظهار کرد:با وجود وضعیتی که ما امروز از نظر اقتصادی که تعبیری به جنگ اقتصادی است شاهد هستیم خوشحالم که با همت و تلاش مشغول خدمت رسانی به مردم رویان هستید.

به نظرم یکی از دلایل موفقیت شهر رویان وحدت و همدلی بین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همراهی مردم است.

❇️فرماندار شهرستان نور:
پیشبرد امور شهر بر بنای تعامل،وحدت و همدلی استوار است

فرماندار نور ضمن گرامیداشت هفته دولت و ضمن تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان اظهار کرد:
من شهادت میدهم که با همت شهردار پرتلاش و اعضای شورای اسلامی شهر یک فضای همدلی و وحدت را در شهر ایجاد کردند.

دکتر شادمان از زحمات و پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد پروژه های عمرانی شهرداری، وحدت و همدلی را عاملی مهم در راستای پیشبرد امور شهرعنوان کرد.

وی با بیان اینکه پیشبرد امور شهر بر بنای تعامل وحدت و همدلی استوار است، وضعیت شهر رویان را مطلوب خواند و افزود: احساس مسوولیت و پای کار بودن از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یکی دیگر شاخصه اصلی است که می تواند به توسعه و پیشرفت شهر و همچنین بهرمندی بیشتر شهروندان از خدمات شهری کمک کند.

فرماندار نور در ادامه بیان کرد: پروژه کانال هدایت آب های سطحی یکی از مهمترین پروژه های شهر است که مرتبا آب با حجم بسیار بالا در بلوار جریان داشت و سبب ناراحتی شهروندان میشد و امروز شاهد هستیم که با افتتاح این پروژه شهروندان دیگر شاهد جریان آب در این نقطه نخواهند بود.

❇️شهردار رویان:
لمس بهتر خدمات مدیریت شهری با همراهی و مشارکت شهروندان

شهردار رویان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری ارائه خدمات مناسب به شهروندان است اظهار کرد:
پروژه ای که شاهد افتتاح آن هستیم کانال هدایت آب های سطحی است که انتهای خیابان شهدا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان میباشد و منابع اعتبار آن هم بخشی از منابع استانی و بخشی دیگر از منابع داخلی شهرداری است،مدت اجرای این پروژه دو ماه و هدف از اجرای آن جمع آوری و هدایت آب های سطحی است که از ضلع جنوبی شهر و از سمت کمربندی و از سمت تاشکوه بسمت رویان سرازیر میشود و از ابتدای کمربندی تا نبش آبشار ۲۲ این پروژه شروع شد و طی بارندگی که روزهای اخیر شاهد آن بودیم کارایی خود را نشان داد و ما به هدفی که در احداث این پروژه داشتیم رسیدیم.

مهندس حسین زاده ادامه داد: از دیگر پروژه های هفته دولت
افتتاح پروژه احداث دیوار بتنی سبزه رود شرقی بطول ۱۲۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و از منابع استانی و داخلی بمدت دو ماه زمان اجرایی شد.

شهردار رویان افزود:کلنگ زنی پروژه احداث دیوار حائل با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بمساحت ۳۰۰ متر طول و از منابع داخلی شهرداری،با اشتغالزایی ۵۰ نفر بمدت ۵ ماه اجرایی خواهد شد.

وی گفت:کلنگ زنی پروژه ساماندهی انهار با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال و ۵۰۰ متر از منابع از منابع داخلی شهرداری و پیش بینی اشتغالزایی ۲۰ نفر بمدت ۳ ماه در خیابان مسجد جامع کوچه بابایی ۶ اجرا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد:کلنگ زنی پروژه آسفالت معابر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بطول ۱۲/۰۰۰ متر مربع بخشی از منابع استانی و مابقی از منابع داخلی تامین اعتبار و در سطح شهر رویان بمدت ۳ ماه اجرا خواهد شد.

شهردار رویان گفت:کلنگ زنی فاز اول پروژه پیاده روسازی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی بطول ۲۰۰۰ متر مربع و با پیش بینی اشتغالزایی ۳۰ نفر در مدت ۳ ماه در خیابان شهدا اجرا خواهد شد.

مهندس حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: لمس بهتر خدماتی که مجموعه مدیریت شهری به شهروندان ارائه میکند با همراهی شهروندان ملموس تر میشود و این مهم بسیار ارزنده است که در هر محدوده و منطقه از شهر افرادی باشند که به یاری شهرداری بپیوندند و در پیشبرد اهداف این مجموعه یاری رسان ما باشند.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳