كدخبر: 10940 بدون دیدگاه

تشکیل کارگروه ویژه بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مازندران

تاریخ انتشار : در ساعت:
تشکیل کارگروه ویژه بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مازندران

کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، با درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شکل گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع با اعلام خبر فوق اذعان داشت: با رایزنی‌های مستمر و ارائه درخواست به استاندار محترم، بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در […]

کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، با درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع با اعلام خبر فوق اذعان داشت: با رایزنی‌های مستمر و ارائه درخواست به استاندار محترم، بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در قالب یک کارگروه ویژه آغاز به کار کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با حضور نمایندگان انجمن‌های فرهنگی و هنری استان در دفتر مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، آخرین وضعیت هنرمندان استان به سمع و نظر مسئولین رسید و با دستور مستقیم استاندار مقرر شد تا این نشست‌های تخصصی، به صورت راهبردی استمرار یابد.
زارع همچنین با اشاره به استفاده از بودجه دفتر امور اجتماعی استانداری در راستای رفع مشکلات هنرمندان استان، خاطرنشان ساخت: آقای علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز با استقبال از این امر ، برای مساعدت‌های ویژه همراه با ارائه طرح‌های نمایندگان انجمن‌های فرهنگی هنری استان ، قول مساعد داد.
شایان ذکر است در این نشست تخصصی، هریک از نمایندگان انجمن‌های فرهنگی و هنری استان به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای کاربردی خود پرداخته و مقرر شد تا حصول نتایج کاربردی‌تر، این جلسات ادامه یابد.
هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳