كدخبر: 10734 بدون دیدگاه

امام جمعه نور:دوگانه سازی متفاوت و کاذب در عزاداری محرم یکی از اهداف دشمن در این ایام است

تاریخ انتشار : در ساعت:
امام جمعه نور:دوگانه سازی متفاوت و کاذب در عزاداری محرم یکی از اهداف دشمن در این ایام است

امام جمعه نور خاطرنشان کرد:دوگانه سازی متفاوت و کاذب در عزاداری محرم یکی از اهداف دشمن در این ایام است در حالی که ما با بهترین شیوه و بروز ترین شیوه این عزاداری را انجام خواهیم داد.

مباهله مظهر اطمینان ایمان و تکیه بر نام های حیات بخش اسلام است

به گزارش قلم ما،حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در پیام مجازی ۲۴ مرداد ماه ضمن تبریک روز مباهله اظهار کرد:از رویدادهای بسیار مهم تاریخ ۲۳ ساله بعثت پیامبر اکرم (ص) روز مباهله است،روز ۲۴ ذیحجه روز مباهله روز بسیار با عظمتی که در آن توحید ،نبوت و امامت در کاملترین چهره ها جلوه گر شده است،مباهله مظهر اطمینان ایمان و تکیه بر نام های حیات بخش اسلام است.

امام جمعه نور گفت:رویداد مباهله از رویدادهای صدر اسلام است هنگامی که پیامبر اسلام و اهل بیتش در یکسو و مسیحیان نجران در دیگر سو آماده مباهله یا نفرین طرف دروغگو شدند.
مسیحیان نجران که به مدینه آمده بودند تا در مورد درستی دعوت پیامبر پژوهش کنند با او به محاجه(دلیل آوردن) پرداخته، سرانجام بحث شان به جایی کشید که حضرت محمد (ص)خواست تا با آن ها مباهله کند،هر یک از دو طرف با افراد خود به محل مباهله رفتند مسیحیان وقتی دیدند که آن حضرت با عزیزترین کسانش یعنی علی، فاطمه، حسن و حسین می خواهد آن ها را به چالش بکشد مطمئن شدند که حضرت محمد (ص) اگر به خودش مطمئن نبود جان خانواده اش را به خطر نمی انداخت پس از مباهله کناره گرفتند.

وی با بیان اینکه در مباهله اوج عظمت ولایت امیرالمومنین نمایان شد افزود:صحنه عاشورا هم جلوه ای از مباهله است،امروز هم صحنه،صحنه مباهله است و به رخ کشیدن حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی و آموزه های الهی است،امروز همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته است،لذا این روزها،روزهایی است که باید دشمن و دشمنی آن را شناخت.

کودتای ۲۸ ام مرداد در حقیقت روز بروز شیطنت آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:کودتای ۲۸ ام مرداد در حقیقت روز بروز شیطنت آمریکای جنایتکار است.

وی اشاره کرد:در کودتای ۲۸ مرداد بزرگترین شکست دولت وقت،دولت مصدق این بود که به آمریکا اعتماد کرد و لذا سبب شد تا افراد و بزرگان آن زمان ببینند اوج دیکتاتوری بعد از ۱۳۳۲ خفقان و بدبختی و اوج نفرت و عقب ماندگی در این کشور اتفاق افتاد.

امروز دشمن در جریان مقاومت در جبهه نظامی و فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است.

امام جمعه نور ادامه داد: تا به امروز این دشمنی هایی که آمریکا و نظام سلطه انجام داده امروز شاهد این هستیم که دشمن در سه جبهه نظامی،فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است،و اکنون فاز جدید را آغاز کرده است و در منطقه می بینیم که دشمن در بندر بیروت چه جنایتی انجام داده است و مسئله معامله قرن را در رابطه با فلسطین مطرح کردند.جدا کردن کرانه باختری یکی از شیطنت های دشمن است،رژیم صهیونیستی بزرگترین جنایت را در منطقه انجام داده است اما می بینیم در همه این صحنه ها دشمن و در راس آن آمریکا در جریان مقاومت در جبهه نظامی و فرهنگی و اقتصادی شکست خورده است.

هر کشوری با آمریکا کنار آمد شکست را متحمل شد

وی اشاره کرد:فاز جدید دشمنی،دشمنان بویژه در کشور تحریف واقعیت ها،دوقطبی سازی و تردید افکنی است و همه باید هوشیار باشیم که وقتی واقعیت ها را تحریف کنند قطعا میتوانند بر اراده ها و ذهن مردم مسلط شوند،چون تحریف واقعیت ها در غالب نفوذ ذهن ها،افکار و اندیشه ها است.

حجت الاسلام احمدی گفت:  هر کشوری تکیه بر آمریکا کرد و با آن کنار آمد قطعا شکست را متحمل شد که میتوان به نمونه بارز آن واعتماد دولت مصدق به دشمن اشاره کرد.

امسال بهترین برنامه عزاداری را خواهیم داشت و هر خانه را تبدیل به حسینیه خواهیم کرد

امام جمعه نور خاطرنشان کرد:دوگانه سازی متفاوت و کاذب در عزاداری محرم یکی از اهداف دشمن در این ایام است در حالی که ما با بهترین شیوه و بروز ترین شیوه این عزاداری را انجام خواهیم داد.

وی گفت:مکتب شیعه،مکتب بالندگی و خلاقیت است‌ و در عین رعایت تمام نکات بهداشتی و آموزه های بهداشتی که مطرح میشود ما میتوانیم بهترین عزاداری را داشته باشیم و باید عزاداری را بر اساس زمان،مکان و اتفاقات بروز تحریف کرد و مراقب باشیم تا دشمنان با تبلیغات سو یاس و ناامیدی درمردم ایجاد نکنند.

ما در ماه مبارک رمضان نشان دادیم با همه تدابیر بهداشتی و برنامه های امنیتی بهداشت بهترین برنامه را در ماه مبارک رمضان و شبهای قدر داشتیم و امسال هم بهترین برنامه عزاداری را  خواهیم داشت که یکی از این برنامه ها تبدیل هر خانه به یک حسینیه است تا به کوری چشم دشمنان اسلام عزاداری را امسال داشته باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳