كدخبر: 10676 بدون دیدگاه

شهردار چمستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران تاکید کرد:با حضور خبرنگاران شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار چمستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران تاکید کرد:با حضور خبرنگاران شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

بمناسبت هفته خبرنگار نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان نور با حضور مهندس چمن آرا شهردار چمستان، رئیس و اعضای شورای شهر چمستان برگزار شد. به گزارش قلم ما در این نشست شهردار ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک این روز به حضور خبرنگاران،در پروژه ه مختلف […]

بمناسبت هفته خبرنگار نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان نور با حضور مهندس چمن آرا شهردار چمستان، رئیس و اعضای شورای شهر چمستان برگزار شد.

به گزارش قلم ما در این نشست شهردار ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک این روز به حضور خبرنگاران،در پروژه ه مختلف شهرداری اشاره کرد و گفت:این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

مهندس چمن آرا با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، اما از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان مغز متفکر و خلاق مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی کنند.

شهردار چمستان در ادامه بیان کرد: خبرنگاران با قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی است و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشادوش کادر پزشکی و درمانی شهرستان نور اطلاع رسانی میکنند و اخبار را به مردم انتقال میدهند.

وی بیان کرد :امروز شهر ما در مسیر پیشرفت به همدلی شهروندان نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنارهم به طور مشترک اقدام کنیم. تلاش کردیم کارهای متعدد زیربنایی و روبنایی در حوزه های مختلف خدماتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انجام دهیم.

مهندس چمن آرا افزود:با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این نشست با تقدیم هدیه، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نور تجلیل به عمل آمد.

 

       

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳