كدخبر: 10650 بدون دیدگاه

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور بمناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک فرماندار شهرستان نور بمناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار

نماینده عالی دولت در شهرستان نور در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت و از این قشر تلاشگر و زحمت کش تقدیر و تشکر کرد. 💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ در پیام دکتر علی شادمان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور زحمات […]

نماینده عالی دولت در شهرستان نور در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت و از این قشر تلاشگر و زحمت کش تقدیر و تشکر کرد.

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ در پیام دکتر علی شادمان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

خبرنگار مسئولیت، دلسوزی و فداکاری را به دوش گرفته و با قلم خود حقیقت و مظلومیت را به عموم مردم دنیا می‌رساند و با وجود تمام مشکلات دراجرای رسالت سنگین اطلاع‌رسانی همچنان استوار و ثابت قدم در مسیر رسانه‌ای خود گام برمی‌دارد.

بی تردید، رسیدن به قله‌های پیشرفت، عزت و سربلندی کشور، صیانت از منافع ملی و مصالح مردم و حفظ و حراست از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، حق باوری و حق گویی صادقانه در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والامقام « محمود صارمی » که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به همه ی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده مطبوعات شهرستان نور تبریک عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار این خطه پهناور قدردانی می نمایم و برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی پرتلاش می‌کوشند، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

 

 

 

 

 

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳