كدخبر: 10647 بدون دیدگاه

امام جمعه نور:خبرنگاری یعنی واژه ای مقدس که در آن ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی است.

تاریخ انتشار : در ساعت:
امام جمعه نور:خبرنگاری یعنی واژه ای مقدس که در آن ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی است.

به گزارش قلم ما: حجت الاسلام قنبرعلی احمدی ضمن تبریک هفدهم مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد:به حق خبرنگاری یعنی واژه ای مقدس که در آن ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی است. امام جمعه نور بیان کرد:خبرنگاران با انعکاس بهنرین،زلالترین و بروزترین اخبار هم ذهن و فکر جامعه را شاداب می کنند و هم معضل،کم کاری […]

به گزارش قلم ما:

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی ضمن تبریک هفدهم مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد:به حق خبرنگاری یعنی واژه ای مقدس که در آن ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی است.

امام جمعه نور بیان کرد:خبرنگاران با انعکاس بهنرین،زلالترین و بروزترین اخبار هم ذهن و فکر جامعه را شاداب می کنند و هم معضل،کم کاری ها و گرفتاری هایی که لایه های پیدا و پنهان جامعه وجود دارد آشکار می کند و به گوش مسئولین برای بر ظرف کردن آن می رساند.

وی گفت:مهمترین مسئله این است که امروز،عصر تسخیر اراده ها،فکرها و اندیشه ها است که به فرموده مقام معظم رهبری تحریف در فقه ها و اندیشه های دشمن سبب هجوم تحریم ها و مشکلات بر یک جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد:این خبرنگار است که با پوشش اخبار خوب و بروز می تواند اندیشه های جامعه را تقویت کند تا اینکه تمام قد در مقابل استکبار جهانی و در راس آن آمریکا مقابله و مبارزه کند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳