كدخبر: 10630 بدون دیدگاه

فرماندار نور:شهروندان نقش محوری در کاهش آمار ابتلا به کرونا در شهرستان دارند

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور:شهروندان نقش محوری در کاهش آمار ابتلا به کرونا در شهرستان دارند

فرماندار نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما تاکید کرد:کم توجهی به نکات بهداشتی موجب افزایش شمار بیماران کرونایی میشود  و تداوم این امر وضعیت ناخوشایندی را برای شهرستان رقم میزند و در واقع خدمات رسانی را با چالش جدی مواجه می‌کند. نماینده عالی دولت در شهرستان نور تصریح کرد: در ایام کرونا شهرستان ما […]

فرماندار نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما تاکید کرد:کم توجهی به نکات بهداشتی موجب افزایش شمار بیماران کرونایی میشود  و تداوم این امر وضعیت ناخوشایندی را برای شهرستان رقم میزند و در واقع خدمات رسانی را با چالش جدی مواجه می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور تصریح کرد: در ایام کرونا شهرستان ما بسیار خوب عمل کرد و نتایج آن در بحث کنترل بیماری خوب بوده است و همه این ها نشان دهنده مشارکت و همدلی شهروندان عزیز است و اکنون که در موج جدید این بیماری هستیم باز هم به مشارکت شهروندان نیاز داریم تا بتوانیم بر این ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم.

وی گفت:شهروندان میتوانند با زدن ماسک،رعایت کردن فاصله اجتماعی،عدم برگزاری اجتماعات و مراسمات ما را در این امر یاری کنند و مراقبت بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

فرماندار نور اضافه کرد؛شهروندان در این مساله نقشی محوری برعهده دارند و اگر این نقش را بخوبی ایفا کنند قطعا مسوولان در کنار آنها سیاست های اتخاذ شده را به خوبی اجرایی خواهند کرد و بر این بیماری فائق می‌شویم و می توانیم آن را به خوبی کنترل کنیم.

وی در خصوص وضعیت کرونایی در موج جدید این بیماری گفت: متاسفانه شرایط همانند گذشته نیست، حساسیت ها بسیار کمتر شده است و چیزی که کمتر دیده می شود استفاده کردن عموم از اقلام پیشگیرانه به ویژه ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

دکتر شادمان در پایان همگان را به رعایت بهداشت فردی و عمومی (زدن ماسک را جدی بگیرید)دعوت کرد و افزود: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک میتوانیم آمار ابتلا این بیماری در شهرستان را کاهش دهیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳