كدخبر: 10592 بدون دیدگاه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور تاکید کرد؛راه اندازی کلینیک تب یکی از مهمترین اقدامات در ایام کرونا بود

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور تاکید کرد؛راه اندازی کلینیک تب یکی از مهمترین اقدامات در ایام کرونا بود

دکتر حسینی با بیان اینکه این جلسه تشکیل شد تا از زحمات صادقانه و خالصانه اصحاب رسانه شهرستان نور تقدیر شود گفت:ایام بیماری کرونا ایامی خاص و پر التهاب برای همه مردم بود و ما در روزهای اول همه غافلگیر شدیم و حتی در تجهیزات حفاظت فردی پرسنل خود چه در شبکه بهداشت و درمان و چه در بیمارستان امام خمینی(ره) نور دچار مشکلات فراوانی بودیم.

به گزارش قلم ما؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور در نشست خبری با خبرنگاران،ضمن سپاس و قدردانی از همکاری مردم فهیم شهرستان در مبارزه با کرونا، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را در اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی به جامعه بی بدیل خواند.

✅ #دکتر_حمید_حسینی همچنین از #کادر بهداشت و درمان شهرستان نور،#دکتر_شادمان فرماندار،اعضای ستاد مبارزه با کرونا و تمامی کسانی که در این ایام بدون هیچ چشم داشتی جان بر کف نهاده و شبانه روز تلاش می‌کنند تا مردم در آسایش و امنیت در کنار خانواده خود باشند قدردانی کرد.

✅وی افزود: اصحاب رسانه علاوه بر وظیفه کاری خود در انعکاس اخبار موجب امید بخشی در جامعه و فرهنگ سازی و توانمندسازی در رعایت بهداشت عمومی و فردی می‌شوند.

✅دکتر حسینی با بیان اینکه این جلسه تشکیل شد تا از زحمات صادقانه و خالصانه اصحاب رسانه شهرستان نور تقدیر شود گفت:ایام بیماری کرونا ایامی خاص و پر التهاب برای همه مردم بود و ما در روزهای اول همه غافلگیر شدیم و حتی در تجهیزات حفاظت فردی پرسنل خود چه در شبکه بهداشت و درمان و چه در بیمارستان امام خمینی(ره) نور دچار مشکلات فراوانی بودیم.

✅مدیر شبکه بهداشت نور در ادامه گفت؛ما در این ایام با دعوت از خیرین سلامت شهرستان توانستیم بخش قابل توجهی از تجهیزات حفاظت فردی کارکنان را فراهم نماییم.

✅وی در ادامه به اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور در ایام کرونا اشاره کرد و گفت:
یکی از مهمترین اقداماتی که در کشورمان انجام شد بحث غربالگری در این ایام بود و ما هم در شهرستان دو بار جمعیت تحت پوشش را غربالگری کردیم که در مرحله اول ۱۲۳هزار نفر و در مرحله دوم ۹۴۵۷۴ نفر و در مجموع در دو مرحله ۲۱۷۵۷۴ غرباگری شدند.

✅دکتر حسینی راه اندازی کلینیک تب شهرستان نور را یکی از مهمترین اقدامات دانست و گفت:کلینیک تب شهرستان نور یکی از بهترین کلینیک های تب در استان مازندران شناخته شد .

✅مدیر شبکه بهداشت نور افزود: حدود ۴۸۵۳ نفر در شهرستان مشکوک به کرونا بودند که اقدامات درمانی و مراقبتی لازم در خصوص این افراد انجام شد.

✅همچنین ۳هزار و ۸۶ نفر به کلینیک تب مراجعه کردند که ۴۲۵ نفر بیمارستان امام خمینی (ره) نور بستری شدند که از این تعداد بخشی مربوط به همشهریان نوری بود و بخشی هم دیگر هم از شهرهای همجوار مراجعه کرده بودند.

✅کل تعداد بستری های همشهریان در شهرستان نور و شهرهای همجوار ۴۹۲ نفر بودند.

✅تعداد ۵۸۷ نفر تست قطعی کرونا گرفته شد که ۳۲۸ نفر سرپایی و ۲۵۹ نفر هم از افرادی بودند که در بیمارستان بستری شدند.

✅وی افزود: مجموع افرادی که در اینمدت قرنطینه شدند ۹ هزار و ۷۰۱ نفر بود و در حال حاضر ۴۵۶ نفر تحت مراقبت و قرنطینه هستند.

✅دکتر حسینی ادامه داد:تعداد خدمات توسط پزشکان خانواده ۶ هزار و ۸۴۰ نفر بودند همچنین در این ایام حدود ۹ هزار و ۱۹۶بازدید بهداشت محیط انجام شد و یک هزار و ۴۸۵ بازدید بهداشت حرفه ای که ۷۰۰صنف را پلمپ کردیم.

✅دکتر حسینی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار تمام دست‌اندرکاران رسانه، خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا گفت: رسانه‌های شهرستان در مدیریت و اطلاع‌رسانی بحران‌های طبیعی و انسانی همواره نقش مهم و تأثیرگذار داشته‌اند که نمونه‌های بارز آن پوشش اخبار شیوع بیماری کرونا است که با آگاهی‌سازی درست و به موقع و فعالیت شبانه‌روزی اعتماد عمیق بین مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده‌اند.

✅وی در پایان ضمن تقدیر از جامعه دلسوز بهداشت و درمان شهرستان که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، به‌زودی شاهد بازگشت سلامت و آرامش به تمام کشور باشیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳