كدخبر: 10590 بدون دیدگاه

پیام تبریک مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری و دهیاری

به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، بخشدار چمستان طی پیامی این روز را به همه دهیاران و شهرداران شهرستان نور و بخش چمستان تبریک گفت. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم چهاردهم تیرماه با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه و شهروندان […]

به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، بخشدار چمستان طی پیامی این روز را به همه دهیاران و شهرداران شهرستان نور و بخش چمستان تبریک گفت.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیرماه با هدف آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه و شهروندان با خدمات دهیاریها، ایجاد همدلی و همیاری و همکاری بیشتر مردم و نهاد مدیریت روستایی و شهری و نیز به منظور ایجاد فرصتی مغتنم برای تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات ارزشمند آنها، روز شهرداری و دهیاری نامیده شده است.

بدون تردید نامگذاری یک روز در تقویم کشوری بدین نام، نشاندهنده شان، منزلت و نیز جایگاه ویژه شهردار و دهیار در حوزه مدیریت شهری و روستایی، ایجاد محیط امن و توام با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی منت است.

اینجانب به رسم وظیفه و قدردانی، این روز را به همه شهرداران شهرستان نور وکلیه دهیاران عزیز و زحمتکش بخش چمستان که با خلوص نیت به منظور حل مشکلات این شهرها و روستاها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و در راستای توسعه و تعالی دیارمان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خدمات خالصانه و شبانه روزی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داریم .

از درگاه خداوند متعال سلامتی، سرافرازی، سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان و خانواده ی گرامیشان را مسئلت می نماییم.

امیدوارم همه بتوانیم با همکاری و هماهنگی با مدیریت درست در مسیر کاهش و رفع مشکلات جهت نیل به اهداف ارزشمند این نهاد خدمتگذار و خدمات رسانی مطلوب و مناسب به روستائیان عزیز و عمران و آبادانی بیشتر شهرها و روستاهای دیارمان تلاش نماییم.

هزارجریبی بخشدار چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳