كدخبر: 10574 بدون دیدگاه

خدام رضوی با خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دیدار کردند

تاریخ انتشار : در ساعت:
خدام رضوی با خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دیدار کردند

کاروان خدام رضوی در آستانه ولادت امام رضا (ع) با حضور در استان مازندران و سفر به شهرستان‌ نور با خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دیدار کردند. به گزارش قلم ما ، شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» ۱۷ اردیبهشت سال ۹۵ پس از نقض آتش‌بس در سوریه، به همراه ۱۲ نفر از هم‌رزمانش در شهرک راهبردی […]

کاروان خدام رضوی در آستانه ولادت امام رضا (ع) با حضور در استان مازندران و سفر به شهرستان‌ نور با خانواده شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» دیدار کردند.

به گزارش قلم ما ، شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» ۱۷ اردیبهشت سال ۹۵ پس از نقض آتش‌بس در سوریه، به همراه ۱۲ نفر از هم‌رزمانش در شهرک راهبردی خان طومان سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و روزهای اخیر هم‌زمان با پیچیده شدن عطر رضوی در جای‌جای دیار علویان، پیکر مطهر این بسیجی شهید به همراه پاسدار شهید «سعید کمالی» پس از چهار سال چشم‌انتظاری به آغوش وطن بازمی‌گردند.

کاروان «زیر سایه خورشید» با همراهی خادمان حرم امام هشتم که هرساله با حضور در مناطق مختلف کشور، عشق، محبت، شور و شعف را به مردم هدیه‌ می‌کنند. امروز (۹ تیر) در آستانه ولادت امام رضا (ع) با حضور در شهرستان نور، پرچم متبرک به حرم آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) را به منزل شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» حمل کردند تا ضمن دیدار با خانواده معظم این شهید والامقام و تبریک برای بازگشت پیکر مطهر فرزند شهیدشان، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان لاله خیز مازندران را گرامی بدارند.

همچنین در این دیدار پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مدیحه‌سرایی؛ خادم امام رضا (ع) به مداحی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم شیعیان پرداخت.

 شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» ۱۷ اردیبهشت سال ۹۵ پس از نقض آتش‌بس در سوریه، به همراه محمد بلباسی از قائم‌شهر، سعید کمالی از ساری، رضا حاجی‌زاده از آمل، حسن رجایی فر و سید رضا طاهر از بابل، سید جواد اسدی و محمود رادمهر از ساری، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از فریدونکنار، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر در شهرک راهبردی خان طومان سوریه به دست تکفیری‌ها به شهادت رسیدند و پیکر مطهرش به همراه پیکر مطهر شهید «سعید کمالی» بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت و در دهه کرامت با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان مازندران تشییع و خاک‌سپاری خواهند شد/شبستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳