كدخبر: 10569 بدون دیدگاه

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خبر داد؛ تشییع دو شهید مدافع حرم خان طومان در مازندران

تاریخ انتشار : در ساعت:
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا خبر داد؛ تشییع دو شهید مدافع حرم خان طومان در مازندران

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا از برگزاری مراسم تشییع دو شهید مدافع حرم مازندران در شهرستان های ساری و نور خبر داد. به گزارش قلم ما، بهرام سبک ملک، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان ، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ […]

به گزارش قلم ما، بهرام سبک ملک، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان ، شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی بعد از ۵۰ ماه دوری به استان مازندران را مایه تسکین قلوب خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.
وی با اشاره به اینکه این دو شهید عزیز هم اکنون مهمان امام رضا (ع) هستند و تا اواخر هفته به مازندران برخواهند گشت، گفت: بازگشت این دو شهید سبب پاکسازی دل ها از آلودگی ها دنیوی و تقویت روحیه معنوی و شهادت طلبی در جامعه می شود و بداخلاقی های موجود را از جامعه پاک می کند.
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با تاکید بر باید تلاش کنیم تا در مسیر شهدا گام برداریم، اظهار کرد: شهید مدافع حرم علی جمشیدی و شهید مدافع حرم سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال هستند و در نزد خداوند بهترین روزی ها برایشان رقم خورده و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها گشته است.
سبک ملک با بیان اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم مراسم مختلفی برنامه ریزی شده است، افزود: مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه هفته آینده در تاریخ ۱۵ تیر و مراسم شب وداع با حضور مردم شهید پرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشا در پارک موزه دفاع مقدس در کنار ۸ شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند برگزار خواهد شد.
همچنین وی افزود: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور در روز دوشنبه هفته آینده در تاریخ ۱۶ تیر از سوی مردم مازندران برگزار خواهد شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳