كدخبر: 10422 بدون دیدگاه

امام جمعه شهرستان نور:راستگویی و عدالت محوری زیر بنای یک جامعه انسانی است

تاریخ انتشار : در ساعت:
امام جمعه شهرستان نور:راستگویی و عدالت محوری زیر بنای یک جامعه انسانی است

نخستین جلسه شورای اداریشهرستان نور با حضور امام جمعه نور و ایزدشهر،فرماندار، نمایندگان دوره دهم و یازدهم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم(ص) رویان برگزار شد.

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضور امام جمعه نور و ایزدشهر،فرماندار، نمایندگان دوره دهم و یازدهم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان نور در سالن پیامبر اعظم(ص) رویان برگزار شد.

 فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایثار ملت ایران است

امام جمعه شهرستان نوردر این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارکرد:این فتح به‌عنوان نماد مقاومت، ایثار، پیروزی ملت ایران برای همیشه تاریخ ثبت شد.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی در ادامه با اشاره به ماه پرفیض و برکت رمضان گفت:ماه مبارک رمضان تجلی نورانیت و جلوه عشق و محبت در محضر خدا است.

 

راستگویی و عدالت محوری زیر بنای یک جامعه انسانی است

وی بیان کرد:ماه رمضان ماه تمرین مالکیت نفس است و برای ما مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی تمرین راستگویی و عدالت محوری است چراکه این تمرین راستگویی و عدالت محوری زیر بنای یک جامعه انسانی است که بهترین جایزه برای کارکنان اداری خواهد بود.

مهمترین جهادی یکی از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر است

امام جمعه نور گفت:مدیریت مهمترین جهادی یکی از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر است و امر و فرمان خدا این است که امانات باید به اهلش واگذار شود مسئولیت هم یک امانت است پس باید آن را به نحو احسن انجام دهیم.

وی اشاره کرد:کسی که خدا ترس باشد ،بصیرت به آگاهی کار داشته باشد ،موقعیت شناسی داشته باشد ،تدبیر و آینده نگری داشته باشد ،مردم دار باشد
شبانه روز در خدمت مردم باشد،توجه ویژه به افراد نیازمند و محروم داشته باشد و در حفظ بیت المال و حفاظت از آن کوشا باشدمهمترین مسئله در شاخصه های یک مدیر جهادی را داراست.

احمدی در ادامه با اشاره به انتخاب مدیران بیان کرد: مدیران کارآمد با داشتن روحیه جهادی و انقلابی میتوانند در پیشرفت و توسعه شهرستان نقش مهمی داشته باشند  و کار نماینده مجلس این است که نظارت و عدالت محوری داشته باشد.اگر بخواهیم شهرستان ما از جهات مختلف در مسیر پیشرقت قرار بگیرد ما نیاز به مدیران کارآمد داریم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳