كدخبر: 10413 بدون دیدگاه

رئیس بیمارستان امام خمینی نور خبر داد:بخش دیالیز بیمارستان کمتر از ۳ ماه دیگر به بهره برداری میرسد

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس بیمارستان امام خمینی نور خبر داد:بخش دیالیز بیمارستان کمتر از ۳ ماه دیگر به بهره برداری میرسد

تلاش برای ساخت وتجهیز قسمت های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) نور خصوصا بخش دیالیز بیمارستان از جمله امتیازاتی است که سبب شده تا در غرب استان  مازندران اثرگذار باشد و بیماران از شهرهای همجوار به این بیمارستان مراجعه کنند و قطعا با بهره برداری از فضای جدید بخش دیالیز بیمارستان در آتیه ای نزدیک، […]

تلاش برای ساخت وتجهیز قسمت های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) نور خصوصا بخش دیالیز بیمارستان از جمله امتیازاتی است که سبب شده تا در غرب استان  مازندران اثرگذار باشد و بیماران از شهرهای همجوار به این بیمارستان مراجعه کنند و قطعا با بهره برداری از فضای جدید بخش دیالیز بیمارستان در آتیه ای نزدیک، ظرفیت خدمات رسانی به بیماران دیالیزی به صورت چشمگیری افزایش می یابد.

برای رفاه حال بیماران جلوی تخریب بخش دیالیز را گرفتیم

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما با اعلام این خبر اظهار کرد:بخش دیالیز شهرستان نور قرار بود طبق صورتجلسه ای که از قبل تنظیم شد تخریب شود و در این ایام بیماران به بیمارستان های شهر های همجوار مراجعه کنند ولی ما تمام تلاشمان را کردیم و با فشاری که به دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه آوردیم توانستیم جلوی این تخریب را بگیریم تا سختی های مراجعه بیماران نوری را به دیگر شهرها را هموار کنیم.

 

پذیرش بیماران دیالیز شهرهای همجوار

دکتر عابدینی افزود: در بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) نور ما مراجعاتی از شهرهای دیگر استان هم داریم و فقط مربوط به شهروندان نوری نیست،ما در شهرستان نور ۴۵ بیمار دیالیزی داریم ولی ۲۵ بیمار از نوشهر ،۲۰ بیمار از محمودآباد هم در این بخش پذیرش میشوند و وقتی از آنها میخواهیم درشهر خودشان دیالیز شوند میگویند امکانات این بیمارستان خیلی خوب است و چون امکانات بخش دیالیز شهر ما کم است حالمان بد میشود.

وی اضافه کرد:ما در طی این دوسال توانستیم سه دستگاه دیالیز به بخش دیالیز اضافه کنیم و با رایزنی های انجام شده بزودی پنج دستگاه دیالیز دیگر هم اضافه میشود.

همچنین تختهای دیالیز که ۲۰ تخت است به تازگی عوض شده است.

تمام تلاشم این است بتوانم مدیریتی اثرگذار داشته باشم

رئیس بیمارستان نور گفت:تمام تلاش ما این است که هر چه سریعتر بخش دیالیز جدید ساخته شود تا بتوانیم با امکانات و خدمات بهتر به شهروندان رضایت بیماران این بخش را فراهم آوردیم.

بخش دیالیز جدید بیمارستان با مساحت ۴۰۰ متر مربع در یک طبقه و با ۲۰ تخت دیالیز برای بخش
که ظرفیت کنونی ۱۵ تخت است و ۵ تخت به این بخش اضافه خواهد شد و امیدواریم با احداث این بخش مشکلات قبلی را دیگر نداشته باشیم.

تمام تلاشم بر این است تا در دوره مدیریتی خود بتوانیم اثر گذار باشم.

وی در پایان:

گرفتن مجوز بانک خون

ثبت مجوز سی تی اسکن

قدام برای ام آر آی

بازسازی اورژانس بیمارستان  

بازسازی آی سی یو بیمارستان

بازسازی اتاق عمل

احداث بخش دیالیز

را از جمله اقدامات مهم در مدت مدیریت خود عنوان کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳