كدخبر: 10373 بدون دیدگاه

دومین مرحله رزمایش‌ مواسات و همدلی در شهرستان نور اجرا شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
دومین مرحله رزمایش‌ مواسات و همدلی در شهرستان نور اجرا شد

به گزارش قلم ما: همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)دومین مرحله رزمایش‌ بزرگ‌ مواسات و همدلی و کمک مومنانه در شهرستان نور با حضور ائمه جمعه  نور و ایزدشهر،، فرماندار نور، ریاست دادگستری و دادستان، مسئولان ادارات، بسیجیان و خانواده‌های شهدا در سپاه ناحیه نور برگزارشد.   خلق بزرگ رزمایش […]

به گزارش قلم ما:

همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)دومین مرحله رزمایش‌ بزرگ‌ مواسات و همدلی و کمک مومنانه در شهرستان نور با حضور ائمه جمعه  نور و ایزدشهر،، فرماندار نور، ریاست دادگستری و دادستان، مسئولان ادارات، بسیجیان و خانواده‌های شهدا در سپاه ناحیه نور برگزارشد.

 

خلق بزرگ رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان نور

حجت الاسلام  احمدی امام جمعه نور در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: امروز همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان دومین مرحله رسمی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان نور انجام میشود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مردم شهرستان نور پیش از دستور رهبر معظم انقلاب نیز کمک‌های فراوانی در قالب بسته‌های معیشتی انجام داده بودند، گفت: امروز هم در دومین مرحله از این رزمایش مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در این امر خداپسندانه شرکت کرده‌اند و کمک های خوبی برای نیازمندانی که در طول سال به آنها کمک میکردیم و کسانی که در بیماری کرونا از کسب و کار باز ماندند صورت گرفته است.

امام جمعه نور افزود: در کشور،استان و شهرستان ما در مرحله اول بخوبی فرمان رهبر معظم انقلاب اجرا شد و همه مسئولین،نیروهای مسلح ما و بسیج قهرمان ما و دیگر نهادها و دستگاه ها و خیرین به صحنه آمدند و خلق بزرگ این همایش را در استان و بویژه شهرستان نور داشتیم.

وی در ادامه گفت:ما از اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) آموختیم باید به داد فقرا و ضعفا رسید و دست نیازمندان را گرفت،امروز با همدلی و کمک مردم شهرستان نور ۲۰۰۰ بسته معیشتی دیگر در مرحله دوم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

همه مردم و مسئولین شهرستان نور در این ایام پای کار بودند

در ادامه سرهنگ سیدنعمت اسدی هم ضمن تقدیر از حضور مسئولین شهرستانی در این رزمایش اظهار کرد: همانطوری که مردم و خیرین عزیز شهرستان نور در جریان هستند از روز اول مبارزه با بیماری ویروس کرونا همه مسئولین و مردم پای کار آمدندو در چندین مرحله زحمات زیادی را شاهد بودیم که در رزمایش ایثار ۲ هزار ۸۸۲ بسته معیشتی تا نیمه شعبان تقدیم نیازمندان در شهرستان بکنیم.

فرمانده سپاه شهرستان نور در ادامه گفت:بنا به دستور فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای در چندین مرحله جلسات مختلفی در شهرستان گذاشته شد و همه عزیزان پای کار بودند و در اولین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه توانستیم ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی را با ارزش ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد و امروز هم افتخار این را داریم  که در مرحله دوم این رزمایش به همت همه مسولین  و خیرین محترم شهرستان ۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد .

سرهنگ اسدی در پایان افزود: امیدواریم با همت خیرین و مردم عزیز شهرستان نور بتوانیم امانت دار خوبی باشیم و بتوانیم در روز عید سعیدفطر۲ هزار بسته معیتشی دیگر را هم بین نیازمندان توزیع نماییم.

 

شهرستان نور در وضعیت مطلوب بیماری کرونا قرار دارد

فرماندار شهرستان نور هم در حاشیه این همایش به خبرنگاران گفت:خوشبختانه امروز در مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه ۲هزار بسته معیشتی با کمک سپاه خیرین و مردم عزیز برای نیازمندان آماده توزیع است و مرحله اول و دوم تا این مقطع خوشبختانه بخوبی برگزار شد و امیدواریم مرحله سوم هم با همین همت و همدلی انجام شود.

شادمان در ادامه به کاهش چشمگیر بیماران کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در بیمارستان امام خمینی (ره)نور بسیار وضعیت مطلوبی دارد و این نشان میدهد هم خیرین پای کار بودند و هم کادر درمانی شهرستان خوب زحمت کشیدند.

وی در ادامه به حضور گردشگران در شهرستان اشاره کرد و گفت : نگران هستیم که با حضور گردشگران در شهرستان نور دوباره شاهد اوج این بیماری باشیم ولی در تلاش هستیم تا آمار دوباره اوج نگیرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳