كدخبر: 10318 بدون دیدگاه

بمناسبت روز کا و کارگر از کارگران مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور تجلیل شد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
بمناسبت روز کا و کارگر از کارگران مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور تجلیل شد.

به گزارش قلم ما:   بمناسبت روز کارگر از کارگران مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور با حضور دکتر شادمان فرماندار،مقصودی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان نور و جمعی از کارگران حوزه سلامت شهرستان نور تجلیل بعمل آمد.   دکتر شادمان: کارگران جز ارزشمندترین […]

به گزارش قلم ما:

 

بمناسبت روز کارگر از کارگران مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور با حضور دکتر شادمان فرماندار،مقصودی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دکتر عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان نور و جمعی از کارگران حوزه سلامت شهرستان نور تجلیل بعمل آمد.

 

دکتر شادمان:

کارگران جز ارزشمندترین گروه‌ها در جامعه هستند

فرماندار شهرستان نور در این مراسم اظهار کرد: کارگران از ارزشمندترین طبقات و سودمندترین گروه‌ها در جامعه هستند و چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است.

دکتر شادمان در ادامه از زحمات دکتر عابدینی رئیس بیمارستان و دیگر همکاران و پرسنل که در اینمدت شبانه روز وقت خود را گذاشتند تقدیر کرد و افزود:برخی فقط از دور بیمارستان را میبینند ولی نمیدانند چه توانی پای کار است.در تمام بازدیدهایی که در مدت از بیمارستان نور داشتیم شاهد بودیم پزشکان پرستاران و دیگر پرسنل چه تلاشهایی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران کرونایی انجام میدهند.

 

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

حیات هر جامعه مرهون جامعه کارگری آن است،

در ادامه احمد مقصودی ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به اینکه حیات هر جامعه مرهون جامعه کارگری آن است، تصریح کرد: فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) در روند زندگی انسان‌ها بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به بهترین وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگران از قشری هستند که با دل و جان برای کار خود سرمایه گذاری می کنند و قابل تکریم و احترام هستند و  روز جهانی کارگر فرصتی است که از کارگران که قشر زحمتکش هستند، تجلیل شود.

وی افزود: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی این عزیزان را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش این مدافعان در حوزه سلامت هستند.

مقصودی در ادامه از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکردشهرستان در ۲ سال پی در پی دراستان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا از هفته سوم اردیبهشت به کارفرمایانی که کارگاه‌های آنها در اینمدت تعطیل بود آغاز شد و آنها میتوانند در سامانه کار ثبت نام کنند و از تسهیلات بخش اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر وهمچنین بخش جدید تسهیلات کرونا بهرمند شوند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در بخش بیمه بیکاری کارگرانی که تا ۱۵ فروردین در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردندبیمه شان واریز شد و بقیه هم تا پایان واریز میشود.

 

دکتر عابدینی:

تغییر وضعیت کادر خدماتی بیمارستان‌ از شرکتی به قراردادی

رئیس بیمارستان امام خمینی ( ره ) نور هم در این مراسم ضمن تبریک به این قشر زحمتکش خواستار تغییر وضعیت کادر خدماتی بیمارستان‌ از شرکتی به قراردادی شد و افزود: اگر اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد این سربازان خط مقدم جبهه سلامت با انگیزه مضاعف و به صورت خستگی ناپذیر به ارائه خدمت ادامه دهند.

دکتر عابدینی افزود: تلاش این عزیزان عزیزان بر کسی پوشیده نیست و این مراسم یادآور این است که مسئولین شهرستان به زحمات شما واقف هستند .

در پایان از زحمات و تلاشهای رییس بیمارستان و کارگران خدماتی بیمارستان با اهدای لوح تقدیر  و هدیه قدردانی شد.

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳