كدخبر: 10294 بدون دیدگاه

پیام تبریک رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور بمناسبت روز جهانی کار و کارگر

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور بمناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش قلم ما: رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. در این پیام آمده است: روز جهانی کارگر ، یادبود بوسه پیامبر (ص) بر دستان تو است که همه شرافت و غیرت عالم یکجا در دستان کارگری ات که منقش به نقش […]

به گزارش قلم ما:

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روز جهانی کارگر ، یادبود بوسه پیامبر (ص) بر دستان تو است که همه شرافت و غیرت عالم یکجا در دستان کارگری ات که منقش به نقش زجر و زحمت است ، متجلی شده و بی تردید لیاقت پینه چنین دستانی ، فقط لبان مبارک اشرف بنی آدم است و بس .

فرارسیدن هفته کارگر و روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران شریف ایران خاصه کارگران نجیب و شریف شهرستان نور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هفته کارگر بی شک بهترین فرصت برای تجلیل از شریف ترین اقشار جامعه است.

به یقین اراده و همت تو که سازنده ترین نقش هستی در قاموس آفرینش است در تمام جراید عالم ثبت است وبدان که دیدگانم تلاشت را می بیند ، گوش هایم ضرب آهنگش را می شنود ، عقل در آن تفکر می کند و آنگاه زبانم را به ثنایش می چرخاند و می گویدچرا مغرورانه بر خود نبالید وقتی که افتخار رهبرآزاده تان ” علی” بر کارگری اش بود.

ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر بر تمام سفیران رشد و توسعه اقتصادی کشور ، به صافی و زلالی پینه ی دستان کارگران شهرمان سوگند یاد می کنیم که با اندک امکاناتی که در اختیار ماست از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف عالیه وزارت متبوع که بی شک احقاق حق ، عزت و ارتقاء کیفیت زندگی جامعه کارگری است دریغ نورزیم.

ضمن عرض پوزش خدمت همه کارگران شریف بابت شرایط بوجود آمده در برگزاری برنامه های هفته کارگر بدلیل شیوع ویروس کرونا،امیدواریم امسال، شاهد ارتقا سطح زندگی کارگران و معیشت آنها باشیم.

احمد مقصودی

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳