كدخبر: 10227 بدون دیدگاه

پیام تبریک بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان نور به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان نور به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها

بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان نور در پیامی مشترک نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفتند. به گزارش قلم ما: در متن این پیام آمده است… 🔹بسم الله الرحمن الرحیم وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ ✅نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر […]

بخشدار و اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان نور در پیامی مشترک نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفتند.

به گزارش قلم ما:

در متن این پیام آمده است…

🔹بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَیْنَهُمْ

✅نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است .

بی تردید شوراها بی واسطه ترین حلقه ارتباطی شهروندان، با حاکمیت جامعه هستند .

✅حفظ هویت و اصالت شهرها و روستاها ، ترویج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهای دین و اخلاق و اهتمام به سلامت محیط زیست جزء در سایه همت شوراها میسر نخواهد بود .

✅این روز را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستاهای شهرستان نور تلاش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی وسیع، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهرها و روستا های ایران عزیز را برای همه اعضای شوراهای اسلامی مسالت داریم.

🔹بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش مرکز شهرستان نور

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳