كدخبر: 10092 بدون دیدگاه

شهردار بلده خبر داد:ضد عفونی روزانه شهر توسط نیروهای شهرداری جهت شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار بلده خبر داد:ضد عفونی روزانه شهر توسط نیروهای شهرداری جهت شیوع ویروس کرونا

شهردار بلده در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه تمامی شهر ضد عفونی می‌شود. مهندس نیازی اوریمی با ایجاد حس آرامش در بین شهروندان افزود: در خصوص این بیماری موضوعی که بیش از همه موجب نگرانی مردم است، ترس از این بیماری بوده که نیازمند راه‌های […]

شهردار بلده در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه تمامی شهر ضد عفونی می‌شود.

مهندس نیازی اوریمی با ایجاد حس آرامش در بین شهروندان افزود: در خصوص این بیماری موضوعی که بیش از همه موجب نگرانی مردم است، ترس از این بیماری بوده که نیازمند راه‌های جهت کاهش استرس بین شهروندان هستیم.

وی تصریح کرد: اماکن عمومی باید به طور مستمر و روزانه ضد عفونی میشوند تا بدین طریق با کاهش شیوع این ویروس، از میزان اضطراب و استرس شهروندان نیز کاسته شود.

شهردار بلده با تاکید بر اینکه شهرداری تمام تلاش را بکار بسته است تا ازهمه توانمندیها خود در برابر این ویروس محافظت کند افزود:ضد عفونی شهرداری و آتشنشانی بصورت روزانه

ضد عفونی خیابان اصلی و معابر فرعی در چندین مرحله،

ضد عفونی سطح شهر و اماکن عمومی از قبیل مساجد،پمپ بنزین ها،واحدهای تجاری و ادارات دولتی و منازل شخصی،

ضد عفونی روزانه واحدهای موتوری و کلیه خودروهای خدماتی،

چاپ برشور و پیامهای بهداشتی و پخش در بین مردم در سطح شهر
نصب بنر در این خصوص بر روی استندهای تبلیغاتی
تاکید بر رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از دستکش و ماسک توسط کلیه پرسنل شهرداری در حین خدمت به شهروندان و ضد عفونی مساجد و مدارس و اماکن عمومی روستاها از اقدامات شهرداری بلده در حفظ و امنیت شهروندان است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳