كدخبر: 10012 بدون دیدگاه

‍ پیام تبریک دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای شهر چمستان بمناسبت میلاد حضرت فاطمه (س ) روز زن و روز مادر

تاریخ انتشار : در ساعت:
‍ پیام تبریک دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای شهر چمستان بمناسبت میلاد حضرت فاطمه (س ) روز زن و روز مادر

✅به گزارش #قلم_ما: دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر را تبریک گفت. ✅در متن این پیام آمده است: ✅میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، بانوانی که […]

✅به گزارش #قلم_ما:

دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر چمستان در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز مادر را تبریک گفت.

✅در متن این پیام آمده است:

✅میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، بانوانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

✅حضرت فاطمه زهرا (س)عطیه ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

✅شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه های آن را در زندگی به کار بندیم.

✅اینجانب ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)را به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران، به ویژه بانوان غیور استان استان #مازنداران و شهرستان نور و شهر چمستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر رقیه معصومیان نائب رئیس شورای شهر چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳